X پژوهشیار

کتابخانه قلم

{ فَبَشِّرۡ عِبَادِ ٱلَّذِينَ يَسۡتَمِعُونَ ٱلۡقَوۡلَ فَيَتَّبِعُونَ أَحۡسَنَهُۥٓۚ أُوْلَٰٓئِكَ ٱلَّذِينَ هَدَىٰهُمُ ٱللَّهُۖ وَأُوْلَٰٓئِكَ هُمۡ أُوْلُواْ ٱلۡأَلۡبَٰبِ }

مولف سید جمال الدین هروی

مولف : سید جمال الدین هروی

تعداد کتاب‌ها در سایت: 1

سید جمال الدین حسینی هروی در سال 1358 خورشیدی در یک خانواده ی متدیّن در ولسوالی / شهرستان "کُشک" ولایت باستانی هرات دیده به جهان گشود.

تعلیمات ابتدائی را در مدارس مهاجرین در خراسان ایران سپری نموده، سپس برای فراگرفتن علوم دینی راهی پاکستان شد [سال 1997م].

در ماه سپتامبر سال 2003 میلادی با اخذ شهادت عالمیه (دوره حدیث)، از جامعة امداد العلوم پشاور فارغ التحصیل شده و همانسال بخاطر تحصیلات عالی عازم مدینة منوره (عربستان سعودی) گردید.

مدت چهار سال در مدینة طیبه سپری نموده و در سال 2007 م با مرتبة شرف از پوهنتون / دانشگاه اسلامی مدینة منوره فراغت حاصل کرد.

تا اکنون از ایشان صدها مقاله و بحث علمی تحقیقی به زبان های عربی، فارسی و پشتو در سایت های مختلف انترنیتی، مجله ها و روزنامه های داخل و خارج کشور به نشر رسیده است و چندین اثر به چاپ رسیده و یا زیر چاپ می باشد.

هم اکنون ایشان در حال نوشتن رساله / پایان نامة ماستری  (M.S) خویش در رشتة تفسیر و دراسات قرآنی دانشگاه بین المللی اسلامی اسلام آباد و مدیر مجلة [عربی- اردو] "الهدی" اسلام آباد و مدیر بخش عربی سایت جمعیة الطلبة العربیة می باشد.